Hei på deg!

Velkommen til min blogg. Her vil du framover finne mine refleksjoner rundt nye perspektiv på norskdidaktikk i et medielandskap i stadig endring.

Høsten 2017 begynte jeg på videreutdanningen "Nordisk språk og litteratur" ved NTNU, da jeg har et ønske om å utvide fagkretsen min slik at jeg også kan undervise i norsk. Og allerede før jeg er ferdig med studiet til sommeren, er jeg i gang som norsklærer. På kveldstid underviser jeg i norsk som andrespråk mens jeg etter nyttår også kastet meg ut i et vikariat som norsklærer på en ungdomsskole.

Jeg har en mastergrad i IKT i læring, da jeg er spesielt opptatt av dette temaet, og jeg gleder meg derfor til å dypdykke i hvordan vi bør undervise i norsk i denne digitale verden vi alle er en del av - om enn på ulike måter.


Kommentarer

  1. Så flott at du har en mastergrad i IKT i læring - kanskje du har flere litteraturforslag som vi kan ta med oss videre til neste kull? Har du blogget tidligere?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har blogget tidligere ifb. med studier, men jeg har også brukt blogg i undervisning - særlig i markedsføring og ledelse på vgs. Når det gjelder ev. litteraturforslag, må jeg tenke litt på det :-)

      Slett
  2. Hei på deg!
    Du har sikkert masse digital kompetanse som du kan bringe videre. Ser fram til å følge dine kommende blogginnlegg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

La oss blogge

Literacy